Hundre år med jernbane

foredrag ved Gunleik Hynne måndag 25. november kl 11.00 i Gullbring kulturhus.

Det går mot slutten av 100-årsjubileet for Bø jernbane, sjølv om akkurat 100-årsdagen enda ikkje har vore. Jubileet er markert tidlegare i år, både på Bø museum og under Telemarkfestivalen, men nå er det i Midt-Telemark Seniorlæring du kan høyre tog- og jernbanehistorie!

1. desember er det nøyaktig hundre år sidan det fyrste ordinære toget rulla inn på Bø stasjon, så du rekk altså å få med deg foredraget til Gunleik Hynne i tide før den «ordentlege» dagen.

Gunleik Hynne har i mange år vore tilsett i NSB og jobba på Bø stasjon. I foredraget vil han snakke om bygginga av jernbanen fram til Bø, om utviklinga i trafikken, litt om dagleglivet ved stasjonen og om betydninga jernbanen fekk for Midt- og Vest-Telemark.

Og som vanleg: Billett i døra, pris: Kr 150,- for medlem, kr. 250,- for ikkje-medlem, prisen inkluderer enkel lunsj.

Kalenderinnføring